خرید آنتی ویروس و لایسنس آن برای تامین امنیت هر سازمانی جزو ضروریات محسوب می‌شود. خرید آنتی ویروس از یک شرکت معتبر طبیعتا قادر خواهد بود وقوع حملات سایبری و هکرها را به حداقل رسانده و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را در مقابل خطرات و هجوم مهاجمان حفظ کند. آنتی ویروس ESET یکی از آنتی ویروس‌هایی است که با برخورداری از امکانات متنوع و تکنولوژی پیشرفته توانسته تا امنیت سایبری را تضمین کرده و برای اشخاص و کسب و کارها، سهولت و امنیت در کار را فراهم کند. برای خریدESET ، باید به ویژگی‌ها و تکنولوژی آن توجه داشت تا بتوان نیازهای امنیتی را به بهترین شکل براورده کرد. اما چه ویژگی‌هایی برای خرید آنتی ویروس ESET باید مورد توجه قرار گیرند؟ در این مقاله با این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های مورد نیاز برای خرید ESET

قیمت

بدون اینکه نیاز به گفتن باشد، برای تمامی کاربران، مدیران و مشتریان یک محصول آنتی ویروس ، قیمت محصول حائز اهمیت است و اولویت بالایی دارد. محدود بودن منابع مالی به ویژه در دوره‌ی رکود اقتصادی، باعث می‌شود که هزینه کردن برای کاربران تبدیل به یک دغدغه شده و به دنبال محصول ارزان تر باشند. اما از آنجایی که استفاده از امکانات و ویژگی‌های یک نرم افزار مشروط به پرداخت هزینه است، و امنیت سایبریی نیز روز به روز مهم‌تر می‌شود، پس لازم است تا هزینه‌های آن نیز پرداخت شود. برای خرید ESET و هر یک از محصولات آن، طرح‌های مختلف و محصولات متعددی وجود دارد که بسته به ابعاد سازمان، تعداد سیستم‌هایی که باید تحت پوشش قرار بگیرند و مدت زمان اعتبار لایسنس، هر کدام هزینه‌ی متفاوتی دارند. اگرچه طبق نظر کارشناسان، همیشه لازم نیست که گران‌ترین محصول را به این عقیده که امکانات بیشتری دارد خریداری کرد. محصولی که قیمت معقول و امکانات ضروری را داراست می‌تواند محصول مناسبی باشد. مثلا آنتی ویروس ESET Internet Security برای یک سازمان کوچک تا متوسط می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، و تمامی امکانات لازم مانند email scanning ، secure payment ، و قابلیت anti-spam  و Anti-phishing را به عنوان پیش نیازهای ضروری را در پکیج ارائه شده داشته باشد.

اسکن ایمیل‌ها

یکی از ویژگی‌های کلیدی برخی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس اسکن ایمیل است. این ویژگی چیزی است که می‌تواند رایانه شما را از پاک شدن هارد دیسک یا افشای اطلاعات شخصی، سازمانی و یا مالی نجات دهد. درصد بالایی از حملات و مشکلات رایانه‌ای از ایمیل‌های هرزنامه ناشی می‌شوند، و یا به دلیل باز کردن لینک‌های آلوده‌ای که به این ایمیل‌ها پیوست شده اند. اسکن ایمیل آنتی ویروس می‌تواند زمانی که یکی از این تهدیدات پیدا شده است، قبل از باز کردن یا کلیک کردن، به کاربر پیغام هشدار صادر کند. خرید ESET کمک می‌کند تا با استفاده از اسکنرهای پیشرفته و ویژگی Detection and Response مانع ورود بدافزار، هرزنامه، باج افزار، و سایر آیتم‌های مخرب شد.

حفاظت از دانلودها

ویژگی دیگری که یک آنتی ویروس را برای خرید مناسب می‌کند، حفاظت از دانلودها است . فایل‌ها می‌توانند حاوی انواع عناصر خطرناک باشند، بنابراین ممکن است بخواهید یک برنامه نرم‌افزار آنتی ویروس را انتخاب کنید که اسکن دانلود فایل را ارائه می‌دهد. با قابلیت download scanning و بررسی تمامی endpoint ها و اتصالات فلش و ورودی‌ها و خروجی‌های سیستم، آنتی ویروس مناسب می‌تواند اطمینان حاصل کند که خطری متوجه سیستم نیست.

اسکن بدافزاری

بهترین ابزارهای آنتی ویروس نه تنها به دنبال ویروس‌ها هستند و از آنها محافظت می‌کنند، بلکه به دنبال جاسوس افزارها و بدافزارها نیز هستند. صرفا مرور اینترنت می‌تواند منجر به این شود که چنین فایل‌ها و برنامه‌هایی در رایانه شما قرار گیرند و در پس زمینه ویران کنند. یک اسکنر برای این موارد مفید خواهد بود و از شما در برابر تهدیدات پنهان محافظت می‌کند. آنتی ویروس ESET با برخورداری از اسکنر UEFI و تکنولوژی EDR و XDR و همینطور Sandbox داخلی محصول، فایل‌ها و سیستم را از نظر وجود عوامل خطرساز اسکن می‌کند. خرید ESET در حقیقت به منزله‌ی خرید یک اسکنر پیشرفته‌ی ضد ویروس است.

سرعت

به سرعت اسکن رایانه خود توجه کنید. هر برنامه‌ای که اسکن سریع را ارائه می‌کند، ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. این برای هر کسی که زمان زیادی را صرف بررسی‌های امنیتی بر روی کامپیوتر خود نمی‌کند راحت است. اگرچه ممکن است سرعت بالا به این معنی باشد که سیستم‌ها به طور کامل اسکن نمی‌شوند، اما با این وجود اسکن‌های سریع می‌توانند به شما آرامش خاطر بدهند. در ضمن یک آنتی ویروس قوی و مناسب، علاوه بر این که سرعت اسکن بالایی دارد، در حین اسکن سرعت پردازش سیستم را پایین نیاورده و باعث اخلال در عملکرد سای برنامه‌ها نیز نمی‌شود. ESET تلاش کرده تا engine قدرتمندی را طراحی کند تا این مشکل رخ ندهد و خرید ESET باعث کند شدن سایر پروسه‌های یک کامپیوتر نشود.

سازگاری با پیش نیازهای سیستم

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید یک نرم افزار آنتی ویروس باید به آن توجه کرد، سازگاری نرم افزار با رایانه‌ی کاربر است. در حالی که این مساله برای برخی افراد ممکن است یک عامل بدیهی و نه چندان مهم به نظر برسد، اما در عمل تاثیر زیادی هم روی عملکرد نرم افزار و هم روی عملکرد سیستم خواهد داشت. کاربران ویندوز اغلب باید توجه ویژه‌ای به مشخصات فنی سیستم عامل داشته باشند، زیرا نسخه‌های زیادی از برنامه‌های آنتی ویروس وجود دارد که هر کدام مناسب یک پلتفرم با پیش‌نیازهای متفاوت هستند. کاربران مک گاهی اوقات ممکن است کمی ناسازگار با تنظمیات موجود در محصول باشند، اما هنوز هم بسیار مهم است که به دنبال نسخه مناسبی باشند که روی سیستم به درستی کار کند. در غیر این صورت، ممکن است هزینه‌ی پرداخت شده برای تهیه‌ی محصول آنتی ویروس، هدر رفته به نظر برسد. ESET معمولا از آخرین specification های نرم افزاری برخوردار است و قابلیت انطباق آن با انواع سیستم عامل‌ها از جمله دلایل کاربران برای خرید آن است.

سیاست‌های حریم خصوصی

شاید باور آن کمی سخت به نظر برسد، اما برخی از بزرگترین تولیدکنندگان آنتی ویروس و برنامه‌های امنیتی کامپیوتری همزمان بزرگترین عامل به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی هستند. کاربر همیشه باید توجه داشته باشد که اطلاعات را با چه کسی به اشتراک می‌گذارد. به همین دلیل لازم است که در بخش قرارداد، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی به دقت مطالعه شود. اگر در مورد نحوه اشتراک گذاری اطلاعات سوال یا ابهامی وجود دارد، بهتر است که با تماس با وکیل یا مسئولان پاسخگویی شرکت ارائه دهنده‌ی نرم افزار نسبت به رفع این ابهام اقدام کرد. شرکت ESETبه کابران خود همواره اطمینان داده که سیاست‌های حریم خصوصی را رعایت کرده و خرید ESET باعث نمی‌شود که اطلاعات شخصی یا سازمانی به خطر بیفتد.

خرید ESET برای استفاده از نسخه‌ی رایگان

ممکن است بخواهید یک برنامه آنتی ویروس بخرید که نسخه‌ی آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد، بنابراین لازم است ابتدا تصویر ذهنی درستی از نحوه‌ی عملکرد آن و اینکه آیا برای شما مناسب است یا خیر، داشته باشید. گاهی اوقات تمامی ویژگی‌های معرفی شده در یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان کاملا در دسترس نیستند، که این مساله معمولا باعث انصراف کاربر از خرید می‌شود. بهتر است به دنبال نسخه ای بود که دید جامعی از محصول ارائه می‌دهد و با شفافیت برای تمامی سوالات کاربران پاسخی دارد. با خرید ESET می‌توان از نسخه‌ی رایگان برخی محصولات با تمامی امکانات محصول اصلی استفاده کرد.

اطلاعات Real-Time

در صورت تمایل کاربر، اسکن بلادرنگ و دسترسی کامل و مستقیم کاربر به این اطلاعات می‌تواند بسیار مفید باشد. برخی از برنامه‌ها در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و به کاربر این امکان را می‌دهند که آنها را موقتا متوقف کرده یا در زمان‌های برنامه‌ریزی شده فعال یا غیر فعال کند. این عملکرد برای افرادی که به صورت آنلاین  صفحات وب را مرور می‌کنند، ایمیل‌ها را چک می‌کنند یا فایل‌ها را به طور منظم دانلود می‌کنند بسیار مناسب است، زیرا باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

قوانین پرداخت برای خرید ESET

نکته آخر در رابطه با خرید آنتی ویروس این است که هنگام خرید نرم افزار آنتی ویروس، شرایط پرداخت موجود را در نظر بگیرید. برخی از برنامه‌ها با هزینه یک بار خرید قیمت گذاری می‌شوند، در حالی که برخی دیگر فقط با اشتراک ماهانه یا سالانه قابل دسترسی هستند. کاربر باید در نظر بگیرد که کدام شرایط برای استفاده مناسب‌ترین است. خرید ESET معمولا با قراردادهای یکساله و بر اساس تعداد سیستم‌های تحت پوشش انجام می‌پذیرد و می توان طبق طرح‌های مختلف این قراردادها را تمدید کرد.

چرا خرید ESET؟

آنتی ویروس ESET به دلیل استفاده از تکنولوژی پیشرفته توانسته جایگاه خوبی در میان کاربران داشته باشد، و سال‌های متوالی به عنوان یکی از آنتی ویروس های برتر سال انتخاب شود. بنابراین می‌توان به آن اتکا کرده و امنیت شبکه یا سازمان را به آن سپرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

اطلاع‌رسانی پشتیبانی فنی

با توجه به احتمال بروز حملات سایبری، بدین‌وسیله ضمن اعلام آماده‌باش ۲۴ ساعته تیم واکنش سریع شرکت دژپاد، شماره تماس متخصصین فنی جهت پاسخگویی در لحظه به شرح زیر اعلام می‌گردد:

پشتیبانی آنتی‌ویروس: ۰۹۳۰۰۱۵۴۴۵۱

پشتیبانی فایروال: ۰۹۳۰۰۱۵۴۹۷۷

پشتیبانی استوریج: ۰۹۳۰۰۱۵۴۸۷۵