وجود به روزرسانی‌های مستمر برای یک انتی ویروس جزو ملزومات مهم و اساسی می‌باشد. با انجام به روزرسانی‌های دوره‌ای می‌توان جلوی infect شدن بسیاری از سیستم‌ها و شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات یک شرکت را گرفت. این به روزرسانی‌ها معمولا در ورژن‌های مختلف ارائه می‌شوند و هر ورژن ویژگی‌های به خصوص خود را داشته و گاهی علی رغم جزئی بودن تغییرات، ممکن است امکانات ارائه شده تاثیرات محسوسی بر عملکرد آنتی ویروس داشته باشند. ESET Internet Security یکی از محصولات شرکت ESET جهت تامین امنیت کاربر در حین استفاده از Internet است. فعالیت‌هایی که کاربران با استفاده از اینترنت انجام می‌دهند شامل موارد متنوعی می‌شود؛ کارهایی نظر دانلود و آپلود اطلاعات، انجام فرایندهای بانکی، و یا صرفا وب گردی. ESET Internet Security با تامین امنیت مرورگرها، قابلیت‌های مختلفی را برای کاربران فراهم کرده است. کنترل والدین (برای استفاده‌ی شخصی و خانگی) ، مرورگر امن برای پرداخت‌های اینترنتی، فایروال برای حفاظت از شبکه و سیستم، ویژگی ضد اسپم و ضد باج‌افزار که مانع وقوع حوادث امنیتی است، از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌باشد. کد آپدیت آنتی ویروس ESET Internet Security برای دانلود کاربرانی که اقدام به خریداری لایسنس محصول کرده‌اند، بسته به ورژن و لایسنس، در وب‌سایت ESET در دسترس است.

معرفی محصول: ESET Internet Security

یکی از چندیدن محصول ESET برای محافظت از connection های اینترنتی کاربران، ESET Internet Security است. این محصول شامل ویژگی‌های مختلفی می‌شود، که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

برای ویندوز، امنیت آنلاین با ارائه‌ی چندین لایه شکل می‌گیرد. قابلیت آنتی ویروس، ویژگی طبیعی تمامی محصولات ESET است. سپر ضد باج ‌افزار به مهاجمان اجازه‌ی ورود به سیستم را نمی‌دهد. با برخورداری از تکنولوژی Threat Detection از Intel® جلوی تهدیدها پیش از تبدیل شدن به حادثه گرفته می‌شود. ماشین لرنینگ پیشرفته، اسکن در حین دانلود، بلاک کردن exploit ها، HIPS ، مموری اسکنر پیشرفته، WMI اسکنر، اسکن مبتنی بر ابر، اسکنر UEFI نیز از سایر ویژگی‌های محافظت چندلایه است.

سبک بودن، قابلیت استفاده راحت و بدون آموزش پیشرفته، با داشتن ویژگی‌های مختلف نیز از feature های این محصول است. Gamer Mode ، راهکار-تک-کلیک ، ارائه‌ی گزارش‌های امنیتی، آپگریدهای سبک و کاربردی، پشتیبانی از کامپیوترهای قابل حمل، قابلیت ضد فیشینگ، Device Control ، محافظت از وب کم، فایروال، حفاظت از پرداخت‌های بانکی، محافظت از بات نت ها و جلوگیری از حملات شبکه، از سایر قابلیت‌های این محصول است.

کد آپدیت آنتی ویروس ESET Internet Security

کد آپدیت آنتی ویروس ESET Internet Security (ورژن) طبق آخرین اعلام ESET ، شانزده ژانویه 2023 است و رفع برخی باگ‌های جزیی و بهبودهای نرم‌افزاری، از جمله‌ی این تغییرات است. ورژن این نسخه از محصول  16.0.26.0 می‌باشد.

معمولا آپدیت‌های جدید که برای یک محخصول ارائه می‌شود، دارای یک کد یا ورژن بوده که این کد نشانگر تاریخ انتشار و (برخی اوقات) حجم تغییرات به نسبت نسخه‌ی قبلی می‌باشد.

جمع‌بندی

با انجام آپدیت‌های به موقع و دوره‌ای، می‌توان امنیت حداکثری سیستم ها و شبکه را تامین کرده و از مشکلات امنیت سایبری تا حد امکان دوری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا