Cisco Firepower سری ۱۰۰۰

محافظت پیشرفته برای
کسب‌وکارهای کوچک
و متوسط

یک راه‌حل فایروال با کیفیت جهانی که مدیریت آن آسان است،
توانایی شناسایی تهدیدات بیشتری را دارد و با هزینه کمتری ارائه می‌شود.

Cisco Firepower سری ۱۰۰۰

محافظت پیشرفته برای
کسب‌وکارهای کوچک
و متوسط

یک راه‌حل فایروال با کیفیت جهانی که مدیریت آن آسان است،
توانایی شناسایی تهدیدات بیشتری را دارد و با هزینه کمتری ارائه می‌شود.
نمایش ویدیو درباره fp-1000series-video-tumbnail-1292x727
Cisco Firepower 1000 Series Next-Generation Firewall

فایروالی ساده با قابلیت‌های قدرتمند در مسدودسازی تهدیدات

تقویت دفاع در برابر تهدیدات و هوش امنیتی

با ارائه جدیدترین اطلاعات تهدیدات به‌صورت لحظه‌ای توسط Cisco Talos، سری Firepower 1000 به شما کمک می‌کند تا تاب‌آوری امنیتی را در نقاطی که تهدیدات بیشتری مشاهده و شناسایی می‌کنید، تقویت کنید.

پیکربندی و مدیریت آسان

این فایروال دارای گزینه‌های مدیریت کارآمد است که تجربه‌ای ساده و بی‌دردسر برای استقرار فراهم می‌کند. از مدل‌های مبتنی بر ابر گرفته تا سخت‌افزارهای محلی و قابلیت‌های ساده در خود دستگاه، همه‌چیز به انتخاب کاربر بستگی دارد.

محافظت از دارایی با پلتفرم یکپارچه

این پلتفرم یکپارچه از دارایی‌ها محافظت کرده و با ایجاد هماهنگی بین محصولات امنیتی، ارتباط رویدادها و کاهش تهدیدات در یک نمای کلی، به صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک می‌کند.

طراحی بی‌صدا و آسان

طراحی بدون فن و فرم‌فاکتور دسکتاپ، همراه با قابلیت Power over Ethernet (PoE)، امکان روشن کردن دستگاه‌ها به‌صورت بی‌صدا و اتصال آسان به پرینتر یا تلفن IP را فراهم می‌کند.

تامین امنیت کسب‌وکار کوچک یا متوسط با سطح حفاظتی مشابه شرکت‌های بزرگ، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های کلان.

سری محصولات Cisco Firepower 1000

Cisco Firepower

1010

مدل دسکتاپ با سوئیچ یکپارچه مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک

مشخصات:

Cisco Firepower

1120

مدل Rack-mount مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک با حجم ترافیک اضافی

مشخصات:

Cisco Firepower

1140

محافظت از کسب‌وکارهای متوسط در برابر حملات و مسدود کردن بدافزارها.

مشخصات:

Cisco Firepower

1150

افزایش کارایی شعب با فایروال با عملکرد بالا.

مشخصات:

مدیریت سیاست‌های فایروال با هوش مصنوعی

سیسکو این قابلیت را ارائه می‌دهد که مدیریت سیاست‌های فایروال با استفاده از هوش مصنوعی به سادگی انجام شود. با توجه به تعداد زیاد سیاست‌های امنیتی و تهدیدات پیچیده، دستیار هوش مصنوعی سیسکو به مدیران امکان می‌دهد تا جریان‌های کاری خود را بهینه‌سازی کنند، خطاها و پیکربندی‌های نادرست را به سرعت شناسایی نمایند و قوانین امنیتی را به‌طور خودکار ایجاد کنند. این ویژگی به مدیران کمک می‌کند تا زمان خود را به امور استراتژیک‌تر اختصاص دهند و از امنیت شبکه‌ی خود با حداقل تلاش محافظت کنند.

یکپارچه‌سازی مدیریت فایروال‌ها

سیسکو راهکارهای مدیریت فایروال را به‌گونه‌ای ارائه می‌دهد که قابلیت کنترل برنامه‌ها، پیشگیری از نفوذ، فیلترینگ URL و دفاع در برابر بدافزار را به‌صورت متمرکز فراهم می‌کند. این ابزارها به مدیران شبکه این امکان را می‌دهند که تمامی نیازهای امنیتی خود را از طریق یک پلتفرم جامع مدیریت کنند، که موجب ساده‌تر شدن مدیریت تهدیدات و بهبود امنیت شبکه می‌شود.

مهاجرت به فایروال‌های امن

سیسکو این امکان را فراهم می‌کند که با مهاجرت به فایروال‌های امن، کاربران در برابر تهدیدات همیشه در حال تغییر یک گام جلوتر باشند. با استفاده از ابزار مهاجرت سیسکو، می‌توان به‌راحتی به فایروال‌های جدید ارتقا یافت و از راهنمایی‌های رایگان در این فرآیند بهره‌مند شد. همچنین، با تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای که سیسکو ارائه می‌دهد، کاربران می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند و از امنیت بهبود یافته شبکه خود اطمینان حاصل کنند.

پیمایش به بالا