مقدمه

Dell EMC بخشی از خانواده برندهای Dell Technologies است. Dell Technologies یک شرکت مادر با چندین زیرمجموعه است که زیرساخت‌های ضروری را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند تا آینده دیجیتال خود را ایجاد کرده و همگام با تکنولوژی روز حرکت کنند و همچنین به آنها کمک می‌کند تا از مهم‌ترین دارایی خود، یعنی اطلاعات، محافظت کنند. این شرکت به مشتریان خود در هر مقیاسی، در 180 کشور (از 98% شرکت‌های فهرست Fortune 500 گرفته تا مصرف‌کنندگان فردی) با جامع‌ترین و خلاقانه‌ترین مجموعه، از edge تا core شبکه تا cloud، خدمات ارائه می‌دهد.

مزایای Dell EMC

امروزه در دنیای تکنولوژی دستگاه Dell EMC یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین برندها است. با این حال شرکت Dell EMC همواره در بهبود دستگاه‌های خود تلاش کرده و به همین دلیل ، اقدام به تولید دستگاه‌های جدید کرده است.

تحول دیجیتال

Dell EMC تحول کسب‌وکار دیجیتالی را، از طریق راه‌حل‌های ابر ترکیبی (hybrid cloud) و کلان‌داده (big-data) قابل‌اطمینان، که بر اساس زیرساخت مرکز داده مدرن، که شامل زیرساخت‌های همگرا، سرورها، استوریج، شبکه و فناوری امنیت شبکه، بنا شده است، امکان‌پذیر می‌کند.

راه‌حل‌های ذخیره‌سازی Dell Technologies

خانواده جدید Dell EMC PowerStore با زیرساخت داده محور، هوشمند و قابل انعطاف موجب حذف workloadهای سنتی گردیده است. PowerStore به وسیله تجهیزات ذخیره‌سازی All-Flash، trade-offهای سنتی عملکرد (trade-off زمانی اتفاق می‌افتد که ویژگی‌هایی که یک جنبه از عملکرد را افزایش می‌دهند، نوع دیگری از عملکرد را کاهش می‌دهند) ، مقیاس‌پذیری و کارایی استوریج را با یک ساختار داده‌محور (data-centric) ، هوشمند و انطباق‌پذیر ارتقا می‌دهد.

حافظه اولیه (Primary Storage)

workloadهای حیاتی سازمان از هسته (core) تا لبه (edge) تا فضای ابری تسریع شده و در عین حال زمان قطعی برنامه‌ها، همچنین نیازهای استوریج را به وسیله advanced deduplication کاهش می‌دهد.

ذخیره‌سازی داده‌های بدون ساختار

با استفاده از تکنولوژی Dell EMC می‌توانید رشد سریع داده بدون ساختار (Unstructured data) را با راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر و قابل کنترل، مدیریت کنید. و همچنین به صورت کارآمد، طیف وسیعی از workloadهای ذخیره‌سازی مبتنی بر اشیاء (Object Storage) در هر مقیاسی را، ادغام کنید و در عین حال عملکرد سنگین‌ترین workloadها را افزایش دهید.

راه‌حل‌های workload ذخیره‌سازی داده‌ها

راه‌حل‌های workload مدرن که توسط محصولات ذخیره‌سازی داده از Dell Technologies طراحی شده‌اند، موفقیت کسب‌وکار را برای آینده دیجیتالی به ارمغان می‌آورند. ضمن اینکه از workloadهای حیاتی در سراسر چشم انداز فناوری اطلاعات محافظت شده، و می‌توانید نیازهای همیشه در حال تغییر را برآورده کنید.

حفاظت از داده‌ها، راه حل های پشتیبان گیری، تجهیزات و نرم افزار

با فناوری حفاظت از داده Dell EMC می‌توانید با چالش‌های مشخص در IT، که همواره در حال تحول است، روبه‌رو شوید. از داده‌های خود در لبه، هسته و ابر با ابزارهای حفاظت از داده‌های پیشرو در صنعت و راه‌حل‌های تعریف‌شده نرم‌افزاری محافظت کنید، که مدیریت داده‌های نسل بعدی (next-generation data) و قابلیت‌های جامع پشتیبان‌گیری از داده‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای سازمان‌ها در هر اندازه، ارائه می‌دهد.

راهکارهای یکپارچه Hyper Converged Infrastructure

از وسعت مجموعه HCI Dell EMC بهره‌مند شوید. عملیات را با سیستم‌های یکپارچه جامع (سیستم کامپیوتر آماده برای یک منظور خاص) تغییر دهید که IT outcomes را تسریع می‌کند یا می‌تواند به استفاده از مدل‌های عملیاتی موجود ادامه دهد و در عین حال می‌توان مزایای HCI را از طریق اجزا  HCI از پیش تأیید شده و انعطاف‌پذیر، به‌دست ‌آورد.

فناوری و راه‌حل‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا نوآوری کنید، سازگار شوید و رشد کنید

سرورهای Dell EMC PowerEdge به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با یک زیرساخت امن که طیف کاملی از workloadها و اهداف مدرن را پشتیبانی می‌کند، با چالش‌های تحول دیجیتال، مقابله کنند.

Dell Technologies، محصولات خود را به این صورت تعریف می‌کند:

تحول فناوری اطلاعات

زیرساخت فناوری اطلاعات، هسته اصلی تمام تحولات است و پایه و اساس همه قابلیت‌های تجاری ارزشمند را ایجاد می‌کند. Dell همه چیز را از بازخورد و بهبود محصول به صورت real-time، تا سرویس‌های سفارشی‌سازی، برای افزایش کارایی در سطح سازمان، ارائه می‌دهد

تحول نیروی کار

تحول نیروی کار روشی برای بهبود مهارت‌ها، ابزارها و توانایی‌های نیروی کار برای همگام شدن با تغییرات دائمی در استراتژی تجاری سازمان است. دستگاه‌ها، لوازم جانبی و فناوری‌های فضای هوشمند Dell به افراد اجازه می‌دهند هر طور که می‌خواهند کار کنند. در همین حال، Unified Workplace مدیریت را آسان‌تر می‌کند. این اولین راه‌حل یکپارچه صنعت برای استقرار، امنیت و پشتیبانی از تمام دستگاه‌های نقطه پایانی است.

تحول امنیت

روش‌های حفاظتی نوین، طرز فکر شما را در مورد مدیریت ریسک تغییر خواهد داد. به جای ضرورتی که باعث ایجاد محدودیت می‌شود، فرصتی است که آنها را از بین می‌برد. با Dell، می‌توانید با اعتماد به نفس، نه ترس، از فناوری‌های نوظهور و استراتژی‌های جدید و جسورانه استقبال کنید و فقط بر رشد سازمان تمرکز کنید.

جمع‌بندی

می‌توان گفت که شرکت Dell که در حوزه‌ی تولید کامپیوتر و قطعات مربوط به آن فعال است در زمینه‌ی زیرساخت‌های هدایت workloadها نیز بسیار موفق عمل کرده است. با اتکا بر دستگاه Dell EMC شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند بار کاری خود را حتی در احجام بزرگ هدایت کرده و ذخیره کنند و سرعت عمل دچار کاهش نشود. انعطاف پذیر بودن امکانات نیز سبب شده که مدیران و کاربران از ریسک نترسیده و بخواهند تا از هر منظوری برای گسترش و پیشرفت سازمان خود استفاده کنند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا